Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~camillia | użytkownik

imię i nazwiskoKamila Wasielczak adresŁódź zarejestrowany14.09.2005 @12:17:47 ostatnio na stronie31.01.2014 @21:24:11

dzikość spojrzenia

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9657116
digarty222 komentarze1280 posty na forum10

komputer / sprzęt
canon eos 3000 n + dodatki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~WROBELLDZ    13.02.2009 @09:45:21
.........tego to nie wiem , znam chlopakow, ale chyba nie wrzucali moich prac...tam chba sa Piotrka Balcera prace...przyznaje ze sie od Niego uczylem niektorych rzeczy....
~WROBELLDZ    13.02.2009 @08:17:32
ano zalowac!!!
calosc z muzyka nawet mnie samego rozwalila...

ale....nie jeden wernisaz jeszcze przed nami...mam nadzieje...
~WROBELLDZ    09.02.2009 @15:41:21
Witam!!!!
dzieki za zainteresowanie pracami!!!

i Zapraszam Jutro na godzine 18, do Poleskiego Osrodka Kultury przy ul. Krzemienieckiej 2a(na przeciwko stadionu ŁKS) na wernisaz moich najnowszych prac...(obrazy+grafiki)
jeszcze raz Zapraszam!!!
+roodah    26.01.2009 @18:46:29
:reanimacja:
_______
"Słuchaj, stary, trzeba pozwolić, żeby łapa rysowała to, co ci szumi w jajach"
J.Cortazar
~kropkanadiiiii    16.01.2009 @20:20:33
oo to fajnie ^^
_______
Dusza - magiczne piękno każdego człowieka.
_______________________________________________________________________________
Skaczę na skakance pomiędzy wierszami, które nazywam życiem

~kropkanadiiiii    16.01.2009 @08:24:37
kurcze no robisz świetne portrety bynajmniej mi one bardzo sie podobają pozdrawiam
_______
Dusza - magiczne piękno każdego człowieka.
_______________________________________________________________________________
Skaczę na skakance pomiędzy wierszami, które nazywam życiem

~jeap    14.01.2009 @15:11:32
Czesc
_______
Wejdź na http://www.jeap.digart.pl i oceń
~poochaty    05.01.2009 @14:32:20
czesc Kamila. ogladam Twoje zdjecia i .. poprostu masz talent. Nie marnuj go bylejakim filmem, bo szkoda. pozwole sobie poobserwowac Twoje fotki
_______
jesli masz czas i ochotę zapraszam tutaj http://poochaty.digart.pl/digarty/
~littlestar    04.01.2009 @17:12:31
<kiss>
~hato    04.01.2009 @15:56:09
o,widziałem kilka znajomych miejsc
_______
treat light matters seriously,and seriously light
~roqi    04.12.2008 @21:37:57
troche pykasz te foty
_______
http://www.worktemple.com | work temple™. in god we trust, all other pay cash
http://www.74thplanet.com | seventy fourth planet. personal portfolio
!alkor12    20.10.2008 @17:45:17
...weż wszystkie

^eMelody    25.07.2008 @08:53:30
ano...dokładnie
_______
???
~kahlanka    29.05.2008 @21:53:31
rozumiem

przejrzałam akurat wiele zdjęć i nie znalazłam informacji, ale domyślam się, że jest ona gdzieś na wcześniejszych

pozdrawiam i zgadzam się z opinią co do głuchoniemych osób; uważam, że w pewien specyficzny sposób są one bardziej wrażliwe i bardziej obdarzone od niektórych z nas poza tym cisza z pewnością jest piękna

zapraszam również do swojej galerii
~mishan    02.05.2008 @12:18:31
ależ bardzo proszę :D
miłego dnia !
_______
Jagódka
~Sorkvild    17.04.2008 @19:33:32
Sama usunęłaś Digart 226?
Właśnie chciałem oceniać...
~mishan    22.03.2008 @11:42:36
wielkanocnie, wesołych kurczaków !
_______
Jagódka
~mishan    18.03.2008 @13:12:40
poobserwuję, jeśli nie masz nic przeciwko, masz piękne, pełne ciepła i wrażliwości zdjęcia
_______
Jagódka
~arklis    14.03.2008 @21:36:13
Ładnie patrzysz! Pozdrawiam
~Musztarda    23.02.2008 @14:34:15
Zauważyłam że lubisz teriery typu bull, zdjęcia twojego bulterierka są wprost cudne. Zapraszam cię do grupy: Teriery typu Bull
ostatnio edytowane: 2008-02-23 14:35:04
-ion    21.02.2008 @15:49:40
jakdlamnieto nawet lepiej jakby nazwa byla imieniem psa od ktorego zaczynacie hodowle, albo psa i suki,
-ion    21.02.2008 @15:48:19
hehe naprawde polecam jeszcze przemyslec nazwe,

mozesz mi napisac z czym ma sie wiazac to chociaz sprobuje naprowadzic na cos prostszego.
-ion    20.02.2008 @20:08:02
ok, ok, kumam

Tenochtitlan to ma byc nazwa hodowli? (szczerze to bardzo ciezka nazwa)

trudno sie czyta, wymawia i zapamietac tez nie latwo, nie lepiej cos innego?
-ion    19.02.2008 @23:44:31
duza ta hodowla?
!alkor12    18.02.2008 @19:51:53
dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt